2009. május 6., szerda

Közhírré teszem

hogy a mai napon sikeres vizsgát tettem és mától fülakupunktúrás addiktológus ( is ) vagyok. ( amíg a már említett és most nemakaromminősíteni e.ü. min. nem változtatja meg a rendeletét, akkor majd illegalitásba vonulok) Elmélet és gyakorlat egyaránt jeles:-)
Most ezerrel nekilátok a 15-i írásbeli vizsgára készülésnek, de előtte azt hiszem ágynak dőlök, mert az éjszakát némi tanulással töltöttem.
Ma fenséges vacsit csináltam, mert már ehettem tésztát és nyers paradicsomból, olajból és fokhagymából csináltam egy turmixolt szószt, azzal a tésztát nyakonöntöttem.

7 megjegyzés:

bluemoon írta...

Gratulálok!
(És ebben az országban szerzett jogot el nem vettek senkitől ha jól emlékszem. Ha levizsgáztál, akkor mostantól kezdve ezt a tevékenységet jogszerűen gyakorolod.)
Éljen a sikeres vizsgázó!!:))

Lina írta...

Kedves Bluemoon! Köszönöm a gratulációt:-)
Sajnos nem tudom osztani az optimizmusodat, mert igenis eben az országban már nem egyszer előfordult, hogy szerzett jogokat elvettek ( és most nem olyan szerzett jogra gondolok, mint a 13. havi nyugdíj, vagy hasonló juttatások )Inkább az a nagy kérdés, hogy mit is lehetne tenni, ha mégiscsak megtörténik???? Nincs valami jó kis ötleted?

bluemoon írta...

Ötlet biztosan lesz, csak nem tudom pontosan miről van szó? Ha levélben megírod pontosan és részletesen akkor ötletelek:)

Lina írta...

Köszönöm, csak most a jövő pénteken vizsgázni fogok, és valójában még mindig nem tettek közzé sem újabb tervezetet, és ( hála istennek) még nem adták ki az új rendeletet.
Addig is kérlek, hogy te is mentsd el a saját gépeden:
http://www.eum.hu/jogalkotas/eloterjesztesek/egeszsegugyi-teruletet
aztán majd részletesen megírom, hogy ennek mi ( lehet) a jelentősége.

patrikusz írta...

Szia!

Gratulálok a vizsgádhoz!
Az internetet böngészve a tételek után találtam rád.
Én is hasonló vizsgára készülök és vagyis ha minden igaz valamikor okt.-ben vagy nov.-ben fogok vizsgázni még az Eti nem tűzte ki az időpontot.Hol végezted a tanfolyamot?
Esetleg tudnál-e segíteni a tételekkel,mert egyszerűen semmit sem tudok róluk,a tanfolyamon szinte semmi segítséget nem kaptunk!

Várom válaszod!
Ildikó

patrikusz írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lina írta...

Adj egy privát elérhetőséget és emilben megbeszélhetünk mindent.