2009. május 2., szombat

Minden jóra fordult

mert előkerült a gazdi. Hozott magával törzskönyvet, oltási könyveket, külön kértem tőle fényképeket, minden rendben, tényleg övéké a két kutya, mert boldogan ugrottak hozzájuk ( egy család, apa, anya, két gyerek együtt jöttek). Kiderült, hogy a méregdrága láthatatlan kerítés nem azért van rajtuk, hogy ne menjenek ki a kerítésen, hanem azért, hogy ne lépjenek a fűre. No comment. Lényeg, hogy ők boldogan elvitték a kutyákat, én sírtam, tehát minden rendben zajlott:-)

Azt meg a nagy izgalomban nem is írtam, hogy április 27-én 17 óra 5 perckor világra jött az I. számú unoka, Kornél, 4kiló 40 deka és 58 cm. Szerencsére sikerült természetes úton megszületnie, már csütörtök délben haza is mentek ( gondolom a 3 napos ünnep miatt). Ma megyünk hozzá látogatóba ( bár a születése napján is ott voltunk és nemcsak megnéztük, hanem a lábát meg is simogattuk).

Nincsenek megjegyzések: