2009. március 18., szerda

még eszembe jutott

hogy tegnap miután befejeztem az előadásomat, arra gondoltam, hogy elmegyek a Minel Kft-hez megnézni, hogy milyen új könyveik vannak. Ez a cég akupunktúrás eszközök és különféle szakmai könyvek forgalmazásával ( is) foglalkozik és a Köztársaság téren van az üzletük. Csodás idő volt, világos, napos. Arra is kanyarodtam az autóval, de nem volt parkolóhely a közelben és gondoltam, hogy ezt nem kell akkor erőltetni, mert mire a tér egy másik részén parkolok, átkelek, addigra esetleg bezárnak. Így továbbmentem.
Ma döbbenten olvasom a hírek között, hogy a nevezett téren pont tegnap délután egy autóban ült két férfi ( az egyik szolgálaton kívüli rendőr) és bekopogott hozzájuk egy harmadik, aki " kérte" tőlük az értékeiket ( laptop, pénztárca, mobil), amit érthetően nem akartak odaadni. Sőt. A rendőr közölte, hogy ő rendőr ( azaz szolgálatba helyezte magát) amitől a rabló nemhogy megriadt, inkább megdühödött és egy baltával összevissza verte mind a két férfit és az értékeiket meg elvitte.

Nem hiszem, hogy ezek után meg mernék állni és be mernék menni a boltba. Ezt nem gondoltam, hogy ide süllyedt a közbizonytalanság.

Nincsenek megjegyzések: